Spoedeisende hulp

Spoed tijdens kantooruren

Als u tijdens onze openingstijden te maken hebt met een nabloeding of een ernstig ongeval , dan kunt u het best direct naar de praktijk toekomen.

Als u tijdens onze openingstijden last hebt van een ander spoedgeval, bijvoorbeeld een ernstige pijnklacht, dan kunt u contact opnemen met de receptie. Onze receptiemedewerkers bespreken met u de mate van spoedeisendheid van uw klacht en beoordelen, mede aan de hand van de planning, op welke termijn u door een medewerker van Beekpark Tandartsen kunt worden gezien.

Pijnklachten

Niets zo vervelend als kiespijn. Wacht niet te lang! De oorzaak van de pijn verdwijnt bijna nooit vanzelf. De behandeling is vaak eenvoudiger indien u in een vroeg stadium een afspraak maakt.

Lees verder: Pijnklachten »

Spoed 's avonds of in het weekend

De weekend- en avonddienst is bereikbaar onder nummer 055-3663043. U krijgt via een antwoordapparaat informatie over de dienstdoende tandarts en de vestigingsplaats van diens praktijk. De weekenddienst gaat in op vrijdag vanaf 08.00 uur en duurt tot maandagochtend 08.00 uur. Op zaterdag en zondag heeft de dienstdoende tandarts spreekuur om 10.00 en om 17.00 uur. U dient na behandeling direct af te rekenen.

Reparaties aan protheses worden niet tijdens de weekenddienst verholpen. Daarvoor kunt het beste op maandagochtend direct contact opnemen met onze receptie.

telefoon 055 5224040

ma-do 7.30 - 20.15 uur